Forme stravechi de crestere a gradului de concentrare in fiecare zi – VI

Forme stravechi de crestere a gradului de concentrare in fiecare zi - VI

7. Tai Chi
Nu este nici o arta martiala, nu este nici o meditatie. Tai Chi este o forma straveche de concentrare a mintii, care include miscarea corpului, adesea descrisa ca „medicamente in miscare”. Acest exercitiu cu impact redus si miscare lenta va provoaca sa va concentrati asupra respiratiei si miscarilor circulare in care muschii nu sunt niciodata tensionati.

Solutie: Daca ati dorit intotdeauna sa incercati artele martiale, dar doriti o versiune mai usoara, Tai Chi ar putea fi pentru dvs.

8. Lucrati din hartie
Societatea noastra a devenit atat de lipita de tehnologie incat majoritatea copiilor sunt mai familiarizati cu iPad-urile lor decat cartile. Imi place iPhone-ul meu, dar ii cunosc si limitele. Lucrul din hartie este un mod natural de a creste concentrarea si retinerea. Exista ceva magic in ceea ce priveste ridicarea unui pix si scrierea lucrurilor.

Tastarea inseamna pur si simplu sa lovesti o gramada de taste intr-o ordine aparent aleatorie. Scrierea ne obliga sa cream fiecare litera (sau caracter pentru limbi precum japoneza si thailandeza). Aceasta miscare stimuleaza diferite parti ale creierului nostru si, ca atare, imbunatateste concentrarea.

Solutie : profesionistii reali folosesc un pix si hartie in lumea digitala de astazi.

Lasă un răspuns