Cresterea concentrarii si masuri eficiente – III

Cresterea concentrarii si masuri eficiente - III

Boulderingul este un alt sport excelent care se poate face singur. Ce este grozav la mersul la o sala de gimnastica este ca puteti asculta podcast-ul preferat sau puteti asculta prelegeri cu AirPod-urile dvs., impuscand doi iepuri dintr-un foc.

Beneficiile exercitiilor fizice regulate sunt bine documentate. Exercitiul aduce beneficii tuturor, de la cei mai tineri pana la adultii chiar mai in varsta. Potrivit Institutului National de Sanatate (NIH), doar un an de activitate fizica aeroba moderata ajuta la oprirea sau chiar inversarea pierderilor de memorie care pot aparea odata cu imbatranirea. [4]

Majoritatea oamenilor esueaza atunci cand vine vorba de exercitii fizice, deoarece incearca sa faca prea mult, prea repede si pur si simplu renunta. Nu va ganditi la sanatatea voastra ca la un sprint, ci mai degraba ca la un maraton. Joaca jocul lung. Experienta m-a invatat ca nu e greu sa lucrezi, ci sa creezi obiceiul este o adevarata provocare.

Solutie: incepeti cu doar cinci minute de exercitii pe zi. Toata lumea poate gasi cinci minute. Unul dintre obiceiuri se mentine, este suficient de usor sa-l mariti la zece sau douazeci, dar fara obisnuinta, sansa dvs. de succes este mica.

Lasă un răspuns