Metode eficiente prin care ne crestem nivelul de concentrare – II

Metode eficiente prin care ne crestem nivelul de concentrare - II

Exista elitele nedormite (1-3% din populatie) [2]care sunt capabili sa aibe mai putin de cinci ore de somn / noapte, dar majoritatea dintre noi pur si simplu nu pot. Cercetatorii au descoperit ca avem nevoie de sapte pana la opt ore pe noapte pentru a opera la performante maxime. [3] Bill Gates, Jeff Bezos, Jack Ma si Lebron James sunt doar cateva dintre persoanele care se odihnesc bine.

Un somn bun permite corpului nostru sa se reseteze; reducerea stresului si atenuarea uzurii musculare. Capacitatea noastra de concentrare creste si suntem capabili sa ne reducem greselile.

Solutie: nu este stiinta de racheta – programati-va somnul asa cum ati face o intalnire cu un client important. Este atat de important.

2. Puneti-va pantofii de jogging
Am devenit o societate sedentara petrecand in medie zece ore pe zi pe scaun. In consecinta, corpul nostru sufera. Pentru a contracara efectele pe care le are sederea prelungita asupra corpului nostru, trebuie sa ne miscam, asa ca este timpul sa va puneti pantofii de jogging si sa iesiti acolo. Nu trebuie sa facem jogging, dar trebuie sa ne pompam sangele.

Artele martiale precum Karate sau Aikido sunt o modalitate excelenta de a-ti creste rezistenta si de a-ti imbunatati concentrarea in mod natural, dar iti dezvolti capacitatea de a te proteja in acelasi timp.

Lasă un răspuns