2020 vine cu un stil de viata mai sanatos – IV

2020 vine cu un stil de viata mai sanatos - IV

8. Stati in casa pentru a manca mai putin

Pentru majoritatea dintre noi, a lua masa in oras este predominant nesanatoasa. Desi este posibil sa avem o salata aici sau suc acolo, este prea mare tentatia si sa ajungem sa mancam alimente prajite, precum si o multime de carbohidrati si amidon atunci cand iesim sa mancam. Nu numai ca este scump sa consumi aceste alimente (care, daca suntem sinceri, in cele din urma vor ajunge sa fie mediocre), dar, de asemenea, nu este bine pentru intestinul tau. In schimb, luati 2020 pentru a fi anul in care incepeti cu adevarat sa pregatiti mai multe alimente acasa, demonstrandu-va ca puteti sa aveti grija atat de intestinul vostru cat si de bani.

9. Faceti pauze de sanatate mintala

Pauzele de sanatate mintala sunt esentiale nu numai pentru prestatia ta, ci si pentru performanta vietii. Pentru cat de des simtim ca mergem in mod constant, uneori cea mai buna utilizare a timpului tau este pur si simplu sa iti faci timp sa nu faci nimic. A avea un moment de reflectie pentru a vedea unde iti este viata si unde vrei sa mearga este crucial, oferindu-ti ocazia sa poti sa o iei pe o noua directie daca este necesar.

Incearca sa notezi unele dintre sentimentele pe care le ai pentru a iti da sansa de a diagnostica modul in care iti poti imbunatati sanatatea mentala mergand in viitor.

10. Optati intotdeauna pentru mai multa activitate

In cele din urma, a alege sa fii mai activ in fiecare situatie este intotdeauna inteligent pentru a-ti imbunatati sanatatea. Aceasta este decizia simpla, mica, pe care o luam in fiecare zi, cum ar fi sa o luam pe scari in loc lift sau sa optam pentru a merge pe jos in loc sa luam un Uber.

Cu toate ca s-ar putea sa nu para mult, micile colectii de aceste scantei active iti vor fi pe deplin benefice, ajutandu-te la pierderea sau mentinerea in greutate. In plus, iti va ajuta motivatia pentru a face sarcini mai mari si mai mari.

Lasă un răspuns