Cum să devii o persoană mai pozitivă

Cum să devii o persoană mai pozitivă

Marea majoritate a comportamentului nostru este obișnuită. Oricât de mult simțim că ne gândim pe parcursul zilei și luăm decizii conștiente, o mare parte din activitatea noastră este condusă de obiceiuri profund înrădăcinate. Întrebarea este: cum s-au format aceste obiceiuri? Răspunsul constă în mintea noastră subconștientă. Aceasta este mintea care nu gândește. Ea îndeplinește cu fidelitate comenzi mentale la fel cum un computer urmează obedient codul digital.

Mintea subconștientă este programată în mare măsură înainte de vârsta de 6 sau 7 ani. În aceste stadii timpurii ale dezvoltării, mintea conștientă nu este pe deplin dezvoltată și, prin urmare, mediul nostru are acces direct și nestingherit la subconștient. Acest lucru explică de ce vorbim limba pe care o facem, de ce ne plac alimentele care ne plac, de ce ne îmbrăcăm așa cum facem și multe altele. Multe atitudini, credințe, aprecieri, neplăceri, prejudecăți și atitudini sunt înrădăcinate adânc în această parte a minții de la o vârstă foarte fragedă. Acest lucru s-a întâmplat fără cunoștința sau consimțământul nostru.

„Programatorii” minții noastre în acești ani de formare sunt oamenii cu care petrecem cel mai mult timp. Aceștia sunt de obicei părinții, frații, rudele, prietenii, vecinii, oamenii clericilor și profesorii.

Mințile noastre sunt larg deschise sugestiilor la care ne expun – în mare parte prin cuvintele și acțiunile lor. Cei mai mulți dintre noi nu suntem complet conștienți de acest proces puternic și potențial dăunător chiar mult mai târziu la vârsta adultă. Cei mai mulți dintre noi nu avem idee de ce arătăm modul în care facem și devenim frustrați de noi înșine, mai ales când vine vorba de tiparele de comportament și rezultatele care ne plac. Același proces continuă întreaga noastră viață. Simțurile noastre sunt expuse lumii din jurul nostru. Aceasta include oameni, obiceiuri alimentare, modele de exerciții fizice, televiziune, internet, rețele de socializare, radio, reviste, cărți etc. În mod literal, orice puteți auzi, vedea, mirosi, gusta sau atinge poate avea un impact asupra alegerilor dvs. obișnuite și comportament.

Lasă un răspuns