Iata cum iti poti schimba starea in doar cateva clipe!

Iata cum iti poti schimba starea in doar cateva clipe!

Petrece 10 – 20 minute cu tine in fiecare zi. Asigura-te ca nu vei fi intrerupt. De asemenea, rotiti acest calendar al zilei. Ai o intalnire cu tine insuti. Intr-adevar? Da intr-adevar. Este atat de important: si punand acest timp pe calendarul dvs., veti avea mult mai multe sanse de a respecta programul. Cat de importanta este faptul ca daca nu respectati programul, nu veti obtine avantajele.

Veti avea nevoie de inca cateva lucruri. Un loc confortabil pentru a sta, si un pix / tampon de hartie. Teribil. Acum esti pregatita. Respira adanc. Poate mai multe. Puneti stresorii zilei deoparte pentru o clipa. Doar relaxati-va si lasati corpul sa inceapa sa se scufunde in scaun sau pe canapea.

Aici este partea critica, incepeti sa va ganditi la ce ar fi viata daca ati dezvolta pe deplin punctele forte si, de asemenea, veti minimaliza slabiciunile voastre. Acesta nu este un exercitiu in fantezie. Nu este o chestiune de gandire cat de teribil ar fi sa va aruncati bratele si sa zburati sau sa dezvoltati capacitatea de a teleporta catre alte planete.

E o fantezie pura. Aceasta sarcina este fundamentata in realitate. Fundamentul acestui exercitiu isi are radacinile in inventarul din puterile foarte reale pe care le posedati si ce impact de transformare ar avea asupra dvs. sa le construiti pana la potentialul lor maxim.

Avand in vedere acest lucru, scrieti ce ar arata viata daca s-ar intampla acest lucru. Imaginati-va cele mai importante vise si aspiratii prin obiectivul cel mai bun posibil al vostru.
Abordati acest lucru cu mentalitatea ca ati lucrat foarte mult pentru a va atinge obiectivele cele mai adanci si s-au dovedit asa cum ati imaginat. Nu va faceti griji cu privire la ortografie, gramatica etc. Nimeni nu va uita peste umar. Nimeni nu-ti noteaza scrisul. Aceasta este doar pentru tine.

Concentrati-va pe cele mai importante obiective.

Poate fi util sa le impartiti in mai multe categorii. Cateva exemple includ:

  • Relatii
  • Realizari profesionale
  • Realizari personale
  • Dezvoltarea spirituala
  • Finantele si locul in care locuiti.

De exemplu, ati putea sa va concentrati asupra modului in care o prietenie s-ar putea adanci si deveni mai de sustinuta / increzatoare. Ce ar insemna asta pentru viata ta? Cum te-ar face sa te simti? Vrei sa calatoresti cu prietenul asta? Aventuri impreuna? Simtiti un sentiment profund de legatura de-a lungul anilor?

Pentru realizarea personala, puteti scrie despre revenirea in exercitiu si despre modul in care acest lucru va va face sa va simtiti, despre activitatile care va vor permite sa va bucurati sau despre diferenta care s-ar putea face in modul in care ati petrecut in fiecare zi.

Pe de alta parte, puteti avea niste abilitati muzicale si decideti sa reflectati asupra a ceea ce s-ar intampla cu viata voastra daca ati dezvolta aceste lucruri pe deplin. Va extinde acest cerc de prietenie? Creati ocazii de a juca la locatii locale? Deschideti usa pentru a va exprima in moduri care in prezent nu sunt posibile?

Nu este nevoie sa acoperiti fiecare categorie de crestere de fiecare data cand va asezati sa meditati si sa scrieti. Imbati-i pe altii si vedeti ce se intampla atunci cand va concentrati asupra unui tip de „Cel mai bun posibil sine” fata de celalalt.

Numara-te in fiecare zi pentru o saptamana, apoi trei sau patru ori pe saptamana dupa aceea. Asta ar fi o ora pe saptamana odata ce te vei rostogoli. Daca aceasta pare a fi o perioada extravaganta de timp pentru a va consacra fericirea, ganditi-va cat de mult ar putea imbunatati viata altora. Sotul dvs. va beneficia, la fel ca si copii, colegii si aproape oricine cu care interactionati.

Pe masura ce acest exercitiu te muta inainte in viata, fericirea ta va creste. Pe masura ce se intampla acest lucru, vietile celor cu care interactionati vor fi atinse, de asemenea. La urma urmei, oamenii fericiti tind sa fie cei care imbunatatesc viata altora (da, oamenii nefericiti pot influenta pozitiv altii, dar oamenii mai fericiti sunt mai predispusi sa faca acest lucru).

Ideea este ca eforturile dvs. de auto-imbunatatire va ajuta nu numai pe voi, ci pe cei din jurul vostru.

Este atat de simplu. Zece pana la douazeci de minute pe zi timp de o saptamana. Dupa aceea, continuati cu o frecventa redusa (daca aceasta este preferinta dvs.) de fiecare zi in urma. Principalul lucru este sa sari si sa incercati. Nu puneti-o la o parte sau decideti sa-i dati o gandire serioasa. Mergeti inainte si incepeti sa va bucurati de beneficiile invatarii din nou cum sa visati.

Lasă un răspuns