Moduri minimaliste de a-ti activa viata

Moduri minimaliste de a-ti activa viata

Exista in principal doua motive pentru care minimalismul a devenit atat de popular in aceste zile. Primul motiv este ca multi oameni se simt „prinsi” in rutina zilnica si in societate. Toata lumea lucreaza tot mai mult pentru a putea cumpara mai multe lucruri pe care nu le pot folosi pentru ca nu au timp. Aceasta inseamna ca o multime de oameni sunt suprasolicitati, prost platite si nemultumiti de viata lor. Pentru a scapa de toate acestea, oamenii cauta un mod alternativ de viata: minimalism.

Al doilea motiv pentru care minimalismul este atat de popular este ca acum suntem mai constienti ca niciodata ce facem pe acest pamant. Odata cu topirea capacelor de gheata si a poluarii care se intampla, vedem ce facem in aceasta lume in care am fost inzestrati sa traim. Toata lumea ne intreaba viitorul pe aceasta planeta daca continuam asa. Daca practici minimalismul, va fi mai putin gunoi, deci mai putin poluat.

Minimalismul poate fi descris intr-o singura propozitie:

Ceea ce minimalismul este cu adevarat este reevaluarea prioritatilor dvs., astfel incat sa puteti indeparta lucrurile excesive – posesiunile si ideile si relatiile si activitatile – care nu va aduc valoare vietii voastre. – Colin Wright

Scapa de hainele tale
Nu toti, desigur, nu vreau sa fugi gol. Dar, serios. Scapa de toate variantele de haine pe care le aveti, pastrati doar 3 (sau 4) seturi care ar trebui sa acopere toate categoriile din viata ta.

Exemple de categorii pot fi:

Costum casual
Costum clasic (pentru afaceri)
Trusa „racoroasa”, haine neglijente pe care iti place sa le porti cand esti acasa.
(Haine de gimnastica daca este necesar)
Donati-va restul de haine, astfel incat altcineva sa fie multumit de ele.

Cand aveti aceste seturi de haine, va recomandam sa cumparati 3 perechi din fiecare costum, in functie de cat de mult le purtati, astfel incat sa nu mirositi ca un gunoi daca aveti de gand sa purtati 1 costum pe parcursul saptamanii.

Mananca aceleasi mese
Multi oameni cred ca manancarea acelorasi mese mereu este teribila si enervanta. Dar de fapt este simplu. Avand mese specifice, umplute cu o valoare nutritiva suficienta si un gust fantastic, va usurati sa va lipiti de ele. Multi oameni care au succes in domeniul sanatatii din viata lor aplica acest principiu in viata lor. Culturistii folosesc de asemenea acest principiu, deoarece fac mai usor sa stie ce se intampla zilnic.

In principiu aveti nevoie de 4-6 pentru a merge la mese pe care le puteti roti pe saptamana. Asigurati-va ca toate aceste mese contin nutritia de care aveti nevoie. Ganditi-va la suficiente proteine, leguminoase si legume. Carbohidratii pot fi carbohidrati lenti (carbohidrati non-albi, cum ar fi carbohidrati din nuci si legume cum ar fi linte) sau carbohidrati rapizi (carbohidrati albi cum ar fi pastele si orezul). De asemenea, asigurati-va ca consumati grasimi sanatoase, cum ar fi avocado sau peste.

Un exemplu de masa (mic dejun) ar putea fi:

2 oua organice intregi
20 g fasole neagra
Salsa si guacamole pentru gust
In ceea ce priveste bauturile, apa ar trebui sa fie la tine, intotdeauna.

Lasă un răspuns