De ce sa folosim obiecte personalizate la birou?

Cana personalizata de Color Box

La birou, angajatii obisnuiesc sa foloseasca o cana care sa fie doar a lor. De aceea, este bine ca aceasta sa fie personalizata, astfel incat sa nu o incurce cu celelalte. O metoda ideala prin care conducerea se poate implica in viata de zi cu zi a angajatilor si prin care poate stabili o relatie foarte deschisa cu acestia este sa apeleze la o companie care se ocupa de confectionarea si comercializarea unor obiecte si materiale promotionale, asa cum este Color Box prin proiectul initial pe platforma www.promotionale-obiecte.ro, care sa imprime pe cani mesaje personalizate pentru fiecare anajat in parte.

Aceasta poate reprezenta o componenta a strategiei de comunicare interna, prin care compania are ca obiectiv atat apropierea de angajati, cat si stabilirea unei relatii relaxate intre acestia, dar si intre acestia si identitatea, misiunea si valorile organizatiei.

O companie in care angajatii se identifica cu specificul ei este o companie de succes, care va prospera, iar acest lucru o sa fie vizibil in special in termenii profitului.

Cum personalizez obiectele angajatilor mei?

 

Cana cu mesaj personalizat

Model de cana personalizata

Sursa de inspiratie: Pinterest.com

Pentru ca ne-am oprit la cani, vom vorbi despre acestea si despre modalitatea in care tu, in calitate de angajator sau de reprezentant al conducerii alegi sa gestionezi aceasta activitate. Pentru inceput, roaga fiecare angajat sa spuna cateva cuvinte despre colegii lui. Roaga-l sa-si imagineze o scurta descriere, cateva elemente care l-ar caracteriza. Accentul nu trebuie pus neaparat pe trasaturile fizice si nici macar pe cele spirituale, ci, mai degraba, pe trasaturile sale in raporturile de grup, in echipa, in interiorul companiei.

Strange toate informatiile si compara-le, pentru a identifica similitudini. Daca 10 din 15 angajati spun despre al 16-lea ca este seriosul grupului, atunci este foarte probabil ca acest lucru sa fie adevarat. Astfel, gaseste o modalitate prin care sa subliniezi acest aspect, fara sa-l faci pe respectivul angajat sa se simta prost in vreun fel.

De ce sa nu aleaga fiecare ce vrea sa se scrie pe obiectele personalizate?

Pentru ca aceasta modalitate de personalizare a obiectelor nu va mai presupune nicio implicare din partea personalului. Privita ca strategie de comunicare interna, aceasta modalitate este menita sa ii apropie pe angajati si sa ii determine sa se cunoasca mai bine.

Daca fiecare alege pentru el, nu mai este deloc interesant. Angajatul vrea sa stie ce parere au colegii despre el si chiar daca isi petrece intreaga zi cu ei si, in mare parte, cunoaste parerile acestora, cu siguranta este curios de eticheta pe care i-au pus-o acestia.

Oferirea de obiecte promotionale personalizate e si o metoda de corectare a anumitor greseli. Daca un angajat primeste porecla de morocanosul grupului si o are imprimata pe cana, s-ar putea sa isi dea seama ca nu si-a facut o imagine tocmai buna la birou si va incerca sa repare acest lucru, astfel incat sa nu mai fie catalogat in acest fel de colegi.

Angajatorul trebuie sa acorde astfel o atentie deosebita relatiilor care se stabilesc intre angajati si trebuie sa gaseasca tot felul de modalitati de a-i apropia si de a-i face sa se simta relaxati si in siguranta la locul de munca.

Personalizarea obiectelor promotionale este una dintre aceste metode.

Lasă un răspuns